Sunday, March 29, 2009

Készülődünk/Getting ready

Készülődünk. No nem a húsvéti nyuszi látogatására, hanem a kistesó érkezésére. Olivér néhány hete készítette ezt a rajzot, amin először szerepelt családunk ötödik tagja. Gondoltam, veletek is megosztom ezt a remekművet. A hajón a szülők láthatók, a kabinokban pedig a három gyerkőc: Olivér és Benjámin autóznak, a baba pedig alszik.

A nevek területén sajnos nem tudok előrehaladásról beszámolni. Mindig van valami, ami tetszik és aztán valami miatt ki kell húzni a listáról. Egy majdnem tutti befutó "jelölttel" kapcsolatban például most jöttem rá, hogy a három betű monogrammja angolul valami nagyon gáz dolgot ad ki...Vagy Mattnek tetszik és nekem nem, avagy éppen vica versa...no, majdcsak előrukkolunk valamivel! :)

We are getting ready. No, not for the visit of the Easter Bunny but for the arrival of the new baby. Oliver did this drawing a few weeks ago, depicting the fifth member of our family for the first time. I thought I would share this masterpiece with you. On the ship you can see the parents, in the cabins the three kids: Oliver and Benjamin are playing cars; the baby is sleeping.

Unfortunately I cannot report any progress on the name front. There is always something we like, then for some reason we have to cross it off the list. As an example, I just realized about a winning candidate name that the initials of the three letters in English spell something really bad... Or Matthew likes something and I don't, or vica versa... well, I am sure we'll be able to come up with something! :)

Posted by Picasa

No comments: